Újság!
Betöltés...

Hangolódjunk az ünnepekre! - Butlers-ben jártam

Vénasszonyok nyara ide vagy oda, a múlt heti Butlers estén már egy kis ízelítőt kaphattak a karácsonyi készülődés szerelmesei. Mert sosem lehet elég korán elkezdeni!

Természetes hatású mű jégcsapok. :)

Az este folyamán ötletes asztal terítéseket láthattunk, köztük olyanokat is, amelyek elkészítésében  gyerekek vagy épp lakberendezők segédkeztek. Érdemes végig nézni mind a négy asztalt, és választani a színek vagy épp a család temperamentuma alapján.

A sorok között sétálva elgondolkodhattam azon, vajon milyen is lesz az idei karácsonyfa dekoráció. Egészen különleges darabok is sorakoznak a polcokon. Például, ha valaki idén a jura vagy a kréta korból szeretne magának egy hüllőt a fára, akkor a sok különleges darab között megbújva, még azt is fog találni. Ám, én a visszafogottabb stílus híve vagyok, ezért boldogan nyugtáztam, hogy egy egész sarkot szántak a természetes dekoráció híveinek, ahol jó néhány izgalmas újdonságot is felfedeztem.

Az idei ünnep nagy szenzációja szerintem a sütinyomdák igen széles választéka lesz, és bár fotót nem készítettem róla, sütni biztosan fogok vele. Minták: Hópehely, Bagoly, Mézi, "Merry Christmas", "Home Made" felirat.

Ha már most ünnepi hangulatba kerültél, akkor egy tálca süteménnyel is megünnepelheted ezeket a kellemes őszi pillanatokat. Miközben pedig elmajszolgatsz egy kisebb adag kekszet lehet, hogy össze is áll az ünnepi menü vagy a dekoráció a fejedben.

Ha pedig még egy kis inspirációra van szükséged, akkor ITT biztosan találsz ötleteket!











 Ünnepi asztaldekorációk


 



Sütinyomdák
  
Kép forrása

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :