Újság!
Betöltés...

7 Kérdés & 7 Válasz

Pár héttel ezelőtt egy nagyon kedves levelet és díjat kaptam Anikótól, A napfény illata bloggerétől, aki úgy gondolta, hogy negyed magammal a Dekor&Mentha blog is ad valami pluszt nektek a hétköznapokhoz. A díjhoz pedig 7 kérdés is érkezett.

Hát akkor most lerántom a leplet és jöjjön a 7 kérdésre, a 7 válasz. ;)


Buborékkal, vagy anélkül?
Természetesen anélkül.
Szeretem a természetes megoldásokat és a természetes anyagokat. Talán egyedüli kivételt a kertbe felakasztható buborék székkel tennék. Ha ez egyszer megvalósulna, akkor onnan nehezen tudnának kirobbantani.

Városban vagy faluban?
A kettőt egyszerre ha lehet.
Szükségem van a nagyváros közelségére és nyüzsgésére, mégis annyira megnyugtató, amikor hazaérek kertvárosi otthonunkba. Elsőre nem gondolnád, pedig ez egy olyan hely, ahol messziről köszön a postás, megismernek a boltokban és néhányan még baromfiudvarral vagy méhkaptárral is büszkélkedhetnek. Szóval, ez egy kis falu a nagyvárosban. :)

Hidegen vagy melegen?
Inkább hidegen.
Sosincs elég időm az evésre, ezért aztán mindig kihűl, hol a kávé, hol a leves stb...

Süti vagy pogácsa?
Naná, hogy süti.
Mert édesen szép...
A sütit nem csak enni, hanem készíteni is öröm, ami így egy alkotó folyamattá válik, és én ezt kifejezetten szeretem.

Ha állat lennél, milyen állat lennél?
Ezen sosem gondolkoztam.
Csak csiga NEEEE!!!!

Mi a kedvenc színed?
Rajongok a színekért! :)
Ha mégis ki kell emelnem, akkor a kék és a lila minden árnyalatát és kombinációját említeném. De unalmas lenne, ha egy kertben más szín meg sem jelenne, ezért én tényleg a színek és a színkombinációk rajongója vagyok.

Mivel foglalkoznál, ha bármit csinálhatnál a világon?
Talán az arányokon változtatnék, de a kert, a zene és a blog tökéletesen összhangban vannak most az életemben.


A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :